woensdag 5 maart 2014

Eline De Munck presenteert 24 uur lang JIM Request LIVE


Eline De Munck presenteert 24 uur lang JIM Request LIVE

In februari 2012 is JIM-VJ Eline De Munck gestart met het presenteren van JIM Request LIVE. Eline viert op woensdag 5 maart 2014, midden in de krokusvakantie, het 2-jarig bestaan van JIM Request LIVE met een extra lange editie – een ware marathonuitzending. Want Eline gaat niet een paar uurtjes langer presenteren, maar meteen 24 uur aan één stuk: vanaf woensdag 5 maart 2014 om 12.00 tot donderdag 6 maart 2014 om 12.00.

Met JIM Request LIVE is JIM als enige Vlaamse jongerenzender elke dag, meteen na school of werk helemaal live. Dit op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag in de vooravond – want woensdagnamiddag is er natuurlijk de live-uitzending van FUZZ!. JIM Request LIVE wordt gemaakt samen met de JIM-kijkers: skypers, bellers, sms’ers of zij die via social media reageren, ze krijgen allemaal hun zegje en via alle platformen kunnen er clips aangevraagd worden. Eline De Munck is er helemaal klaar voor om dit morgen, woensdag 5 maart 24 uur aan één stuk te doen.

Eline De Munck: "Mannen, dat zijn gewoon allemaal vetzakken bij elkaar"

Gasten, ons geheim is dan eindelijk ontrafeld... We zijn er aan voor de moeite want Eline De Munck weet dat we allemaal vetzakken zijn...

Dat liet ze blijken in de Story deze week. En toch zou de sexy blondine er ook graag een zijn! "Gaan voetballen en daarna samen pinten pakken. Ik zou wel eens willen weten hoe competitief mannen zijn ingesteld. De sfeer is ook volledig anders dan bij vrouwen. Mannen, dat zijn gewoon allemaal vetzakken bij elkaar", zei Eline De Munck al lachend.

De geilste griet van 2013 laat ook weten dat ze eigenlijk géén grote blonde bimbo is. "Ik heb dat beeld niet zelf gecreëerd, maar de media hebben wel dat etiket op mijn voorhoofd geplakt."

Eline De Munck: "Blond past gewoon het beste bij mijn persoonlijkheid"

Het gaat Eline De Munck (26), presentatrice en JIM-VJ, allemaal voor de wind. Vanaf volgende week presenteert ze het nieuwe Vitayaprogramma De make-under, waarin ze vrouwen een iets minder excentrieke look geeft. Maar hoe zit het zelf met de looks van de blondine?

Ze wordt vaak afgeschilderd als het 'domme blondje', maar daar is Eline het niet mee eens. Dat ze daar nu wakker van ligt is veel gezegd. "Ik heb dat beeld niet zelf gecreëerd, maar de media hebben wel dat etiket op mijn voorhoofd geplakt. Ik ga me daar alvast niet naar gedragen, maar doe ook geen moeite om het te ontkrachten. De mensen die mij kennen, weten dat ik zo niet ben. Blond past gewoon het best bij mijn persoonlijkheid", vertelt Eline in Story.
Plastische chirurgie

Iedereen wil er graag goed uit zien, dat is ook zo bij Eline De Munck. Ze zou zelfs nog een stapje verder durven gaan, richting plastische chirurgie, als dat ooit nodig zou zijn, siliconen borsten misschien? "Op dit moment ben ik heel tevreden over mijn lichaam, maar je weet natuurlijk nooit wat de toekomst brengt. Mocht een bepaald lichaamsdeel er niet meer goed uitzien, dan zou ik dat wel overwegen."

In haar programma De make-under worden vrouwen die zichzelf geen eer aan doen met hun make-up onder handen genomen. En ze weet zelf maar al te goed hoe moeilijk het is om make-up juist aan te brengen. "Ik draag eigenlijk pas make-up sinds ik voor televisie werk en gelukkig hebben ze hier professionele visagistes, want zelf zou ik het niet kunnen," lacht Eline.

Wanneer is de marathonuitzending van Eline De Munck?
Woensdag 5 maart 2014 om 12.00 tot donderdag 6 maart 2014 om 12.00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten