donderdag 19 juni 2014

Eline De Munck: "Ik ben weer verliefd!"


Eline De Munck: "Ik ben weer verliefd!"

Eline De Munck (26) heeft een nieuwe vriend. "Hij heet Bob, is 31 jaar oud en komt uit Leuven", vertelt ze in Dag Allemaal. "Onze relatie is nog pril, maar ik voel me héél gelukkig".

Op amoureus vlak zette Eline 2014 niet al te best in. Na zes maanden was er een einde gekomen aan haar liefdesverhaal met cameraman Matthijs. "Ik heb even geen nood aan een nieuwe liefde", zo vertelde ze drie maanden geleden nog.

De Munck is samen met Sean Dhondt al enkele jaren het gezicht van jongerenzender JIM. Inmiddels mocht ze ook haar schouders zetten onder het lifestyle-programma 'De Make-Under' op Vitaya. Deze zomer doet ze voor het eerst ook interviews op de grote festivals zoals Rock Werchter en Pukkelpop. Samen met Sean Dhondt ontwierp ze overigens een festivalcollectie in samenwerking met kledingketen JBC.

Eline De Munck slaapt niet meer alleen

Helaas voor de grootste fans van Eline De Munck, maar haar korte vrijgezellenbestaan is alweer over. De Munck is tot over haar oren verliefd op ene Bob uit Leuven, terwijl ze even geleden niets meer moest hebben van de mannen...
“Ik heb even geen nood aan een nieuwe liefde”, verklaarde Eline De Munck drie maanden geleden. Fast forward naar vandaag en ’t is alweer om zeep. De 26-jarige sexy blondine is dan toch alweer van ’t straat. De gelukkige is ene Bob uit Leuven met 31 jaren op zijn teller. “Onze relatie is nog pril, maar ik voel me héél gelukkig”, vertelt ze in Dag Allemaal.

Enkele maanden geleden zat Eline De Munck nog in zak en as toen haar relatie met cameraman Matthijs op de klippen liep. Een goeie vriend van Eline wist na De Nacht van de Vlaamse Televisiesterren toen te vertellen dat Eline haar Matthijs koste wat het kost terugwilde. “Ondanks hun meningsverschillen ziet Eline hem graag”, klonk het toen. Bleek dus niet meer wederzijds, en da’s spijtig, want Eline is best een hete brok. Bewijze haar naaktscènes in ‘Crimi Clowns’. Maar goed dus, Bob uit Leuven staat dus elke morgen met een brede smile op.

Eline De Munck is trouwens niet alleen op liefdesvlak goed bezig. Ook professioneel breekt ze meer en meer potten. Ze is al enkele jaren hét gezicht van JIM en onlangs kreeg ze groen licht om het lifestyle-programma ‘De Make Under’ op Vitaya te presenteren. Mét succes, want de complimentjes stapelden zich op. “Dat doet uiteraard enorm deugd. Ik hou ervan om stapje per stapje hogerop te komen. Zo mag ik dit jaar voor het eerst ook interviews doen op de gróte festivals als Rock Werchter en Pukkelpop. Enkele jaren geleden was ik daar misschien niet rijp genoeg voor. Geloof mij, ik ben bij JIM dikwijls genoeg op mijn bek gegaan. Eén keer presteerde ik het zelfs om tijdens een liveprogramma in slaap te vallen. Kan je nagaan…”, aldus de pronte blondine die er overigens van houdt om topless zonder bikini op vakantie te gaan. Topmadam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten